کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد
سرخط خبرها

برقراری پرواز‌های فوق العاده از مشهد به نجف اشرف (۴ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۶۱۵۷
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
برقراری پرواز‌های فوق العاده از مشهد به نجف اشرف (۴ مرداد ۱۴۰۲)
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری ۴ پرواز فوق‌العاده در مسیر مشهد-نجف به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شمس‌الدین فرزادی‌پور با بیان این‌که از امروز ۴ پرواز فوق‌العاده به مقصد مشهد و نجف به مناسبت ایام محرم برقرار می‌شود، اظهار کرد: ششمین جلسه هماهنگی پرواز‌های اربعین در هفته گذشته انجام شد و فعال‌تر از سال قبل در عرصه پرواز‌های اربعین حضور خواهیم داشت.

وی درباره پرواز‌های اربعین نیز افزود: در این پرواز‌ها با هدف حمایت از عرضه انفرادی بلیت به زائران ۷۰ درصد به صورت اینترنتی و ۳۰ درصد به صورت فروش کاروانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل ایران ایر دیروز در خصوص قیمت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۲ به تسنیم گفته بود: علاقه‌مندی همه ایرلاین‌ها است که پرواز‌های اربعین به شکلی انجام شود که هم مسافر راضی باشد و هم شرکت‌ها.

فرزادی‌پور ادامه داد: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پرواز‌های اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: قیمت‌های مصوب و مشخص در مقطع اربعین اعلام خواهد شد و قیمت رها و دامنه باز نخواهد بود. تمام شرکت‌های هواپیمایی به قیمت‌های ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی تمکین کرده و در میدان حاضر می‌شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->